[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي آرشیو اخبار نشست‌های علمی یادداشتهای علمی ثبت نام تماس با ما جستجو نگره‌های اقتصادی بانک اطلاعات مدیریت شهری حمایت از کالای ایرانی ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
یادداشت های علمی::
بانکداری و مالیه شهری::
بانک اطلاعات مدیریت شهری::
اقتصاد‌مقاومتی؛ اقدام‌ و‌ عمل::
تصاویر منتخب::
گنجینه::
عضویت ::
مسابقات علمی::
خبرنامه تخصصی::
پیوندهای مفید::
برقراری ارتباط::
تسهیلات پایگاه::
::
نگره‌های اقتصادی

AWT IMAGE

..
تقدیر رئیس جمهور
AWT IMAGE
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
به نظر شما مطالب این سایت تا چه اندازه توانسته اطلاعات شما را در حوزه اقتصاد شهری افزایش دهد؟
خیلی زیاد
زیاد
متوسط
کم
خیلی کم
   
..
:: بانکداری شرکتی ::

بانکداری شرکتی

-

در این بخش ضمن مطالعه بانکداری از نوع شرکتی، به این مهم پی می بریم که این نوع از بانکداری در واقع یک مدل کسب و کار و استراتژی کلان و پیچیده و نظام‌مندی است که تلاش دارد کلیه نیازهای مشتریان شرکتی که نیازهای بانکی بسیار متفاوتی با دیگر بخش‌های مشتریان دارند را با بهره‌گیری از ساختار، مدل‌ها و فرآیندهایی کاملا متفاوت از گذشته، پاسخ دهد.     

علاوه بر این، در می یابیم که بانکداری شرکتی، با تمرکز بر شناخت مشتریان شرکتی‌، در تلاش است تا با تکیه بر تمایزهای حاصل از استراتژی‌های مشتری مدارانه‌، ساختار منعطف‌، تخصص و تعهد بانکداران مجرب خود و نیز فرآیندها و سیستم‌های منحصر به فرد، در جایگاه یک شریک تجاری معتمد و کارآمد نقش‌آفرینی کند‌.

همچنین این مهم نیز بر ما روشن می گردد که بانکداری شرکتی تلاشی فراگیر برای تمرکز بر نیازهای مشتریان شرکتی و خلق راه حلهای بانکی و مالی متناسب برای پاسخگویی موثر و دقیق به آنها است. در بانکداری شرکتی علاوه بر ارایه خدمات تسهیلات و تعهدات، مدیریت دریافت ها و پرداختها و …، خدماتی مانند مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگی، روش های تامین مالی و خدمات مشاوره ای نیز به مشتریان بانکداری شرکتی ارایه می گردد.

در این بخش علاوه بر ارایه کلیات مفهومی در خصوص این نوع از بانکداری، به آیتم های زیر نیز پرداخته شده است:

ماهیت بانکداری شرکتی

مفهوم شناسی بانکداری شرکتی

حکمرانی شرکتی در نظام‌های بانکی منتخب

عوامل توفیق بانکداری شرکتی

بانکداری شرکتی و ارزش آفرینی برای مشتریان

برای دسترسی و مطالعه محتوی کامل این فایل می توانید به وبگاه انجمن علمی اقتصاد شهری ایران در لینک زیر مراجعه کنید:

-

-

مزایای استفاده از بانکداری شرکتی                        بانکداری شرکتی و ارزش آفرینی برای مشتریان                   عوامل توفیق بانکداری شرکتی

AWT IMAGE                                                        AWT IMAGE                                                        AWT IMAGE

-

-

-

اهمیت بانکداری شرکتی                              بانکداری شرکتی در ایران و جهان                              مفهوم شناسی بانکداری شرکتی                              ماهیت بانکداری شرکتی

AWT IMAGE                                                            AWT IMAGE                                                            AWT IMAGE                                                            AWT IMAGE

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: مشتریان | ارزش آفرینی | بانکداری اسلامی | مدیریت شهری | اقتصاد شهری | انجمن علمی | بانکداری شرکتی | اهمیت بانکداری شرکتی | عوامل توفیق | ایران و جهان | ماهیت بانکداری شرکتی |
دفعات مشاهده: 2995 بار   |   دفعات چاپ: 391 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن علمی اقتصاد شهری ایران
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4645